2013/10/11

[韓劇]《秘密花園》奧斯卡…韓泰善(16-20)… (完)

最後的這5集我睇了成個星期,cap到甩晒唔知邊集打邊集了…是但啦…

(呢個瘋狂的為了cap圖而重看的行為終於光榮完成了﹗哈哈哈哈﹗)
再一次係餐廳的場景,又再一次係韓泰善話要走,又又再一次係奧斯卡叫佢唔好走,又又又再一次叫佢幫自己做音樂…實在太似曾相識了…

奧斯卡一手搶了韓泰善的head phone話係抵押,順手又番去聽吓佢放了甚麼音樂落去,見到部Mp3機內顯示啲歌標了"Oska"做名字,可見韓泰善對奧斯卡幾有愛呢﹗



*********************************************************
第N次韓泰善要走,奧斯卡去截住佢…

笑點是…奧斯卡講唔掂韓泰善的時候竟然將佢一手抽起疊上肩膀抬佢走﹗我囧到大笑了﹗奧斯卡要將佢帶去邊呀﹗爆點是…《聽見你的聲音》修夏也來了這一朝抬起彗星,不知拍這場戲時車辨有無變身奧斯卡分享心得呢?﹗嘩哈哈哈哈哈﹗(這個算不算是常見劇情?﹗)
*********************************************************
第18-20集:(對唔住我連住狂飛所以都唔記得係邊集打邊集,應該係19和20集出得比較多的…) 

劇情是朱元媽不停棒打鴛鴦,跟住羅琳又發現朱元就係佢爸當年救的人,生離死別咁,朱元喺羅琳遇上意外昏迷是決定去有雨的地方交換身體,喊了集幾兩集,究竟奧斯卡將韓泰善抬了去乜野地方…卒之去到尾先交代…嘩﹗係奧斯卡自己屋企呀﹗


奧斯卡啲對白真係好好笑…睇番佢呢個角色同車辨都幾似…都係口沒遮欄口水多過茶的,記對白應該記到想死吧﹗

雖然劇情是老正的男二跟女二走在一起,但韓泰善跟奧斯卡條線還是很有火花…韓泰善啲眼神幾有愛…奧斯卡攪攪吓似老豆咁,見佢做出出色的音樂好安慰…哈哈…


呢幕係朱元失憶回到廿一時的時候,見到奧斯卡和韓泰善時「對話」…我想話韓泰善跟朱元啲對話都好好笑呀﹗一向說話不饒人的朱元有對手了﹗不過佢好快就記起十三年後的事,變番做正常的朱元了(因為大結局啦﹗)

這個我肯定是第20集的﹗哈哈哈﹗(我都看來有點失憶…)

無呀,奧斯卡要錄番歌重出漿糊了…



最後一場,奧斯卡的演唱會…

韓泰善終於都要走了,女二追出去叫佢唔好走時…,韓泰善一句「當你係女友當我係朋友呀」呀…好醋呢…而韓泰善終於走得成了…

<--恭喜我隨住呢一幕的完結,我cap完晒啦啲圖﹗噢耶﹗







***********************************************************
 講開又講…話說我開了《繼承者們》來看…發現《秘密花園》的影子處處…

<--又係朱元阿媽﹗我囧了﹗佢喺《秘密花園》就同自己個妹鬥生鬥死,呢套就將二太太收歸門下,自己死都唔肯同老公離婚等二太太生了個仔(即係李潤城)都坐唔得正﹗







<--《秘密花園》朱元間屋就係行上樓梯為朱元的睡床(房?),今次金誕(即係李潤城)間屋就係空中書房…又係白色的大屋…好難唔諗起《秘密》朱元的大宅呢﹗﹗﹗﹗﹗﹗﹗




************************************************
開心cap圖記:
[韓劇]《秘密花園》奧斯卡…韓泰善(13-15)… (4)
[韓劇]《秘密花園》奧斯卡…韓泰善(9-12)… (3)
[韓劇]《秘密花園》奧斯卡…韓泰善(5-8)… (2)
[韓劇]《秘密花園》奧斯卡…韓泰善(1-4)… (1)
[日/韓劇]《白熊咖啡廳》、《秘密花園》、《Dream High》

1 則留言:

要講幾句嗎?﹗XD